Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Mida on õppida m-kaubanduse liidrilt Hiinalt?
M-kaubandus kasvab maailmas kiiresti ning aastaks 2018 moodustab see pea 30% kogu veebimüügikäibest.
Hiina kaupmehed pakuvad klientidele soodustust, kui nad kasutavad maksmisel mobiilset rahakotti Foto: IGD
M-kaubanduse teenäitaja on Hiina, sest 2014. aasta kolmandas kvartalis oli Hiina panus 33,4% kogu maailma e-kaubandusest, selgub IGD ülevaatest.
Mida oleks Eesti kaupmeestel õppida Hiinalt? Loe Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee, mis on need 5 mõtet koos näidetega, mida Hiina kaupmehed teevad, et kasvatada m-kaubanduse käivet.
Itaalia toitude restoran Bacio annab võimaluse üllatada oma meeskonda suurepäraste roogadega. Restorani ruumipaigutus pakub rohkelt võimalusi, et kujundada oma firmapidu meeldejäävaks sündmuseks.